13 februari 2009

Trevlig helg!

Då var det fredag igen, veckorna bara rasar iväg. Har idag inlett sportlov med en febersjuk storebror och en lillebror som kommer hem från en dagisavdelning med kräksjuka. Hmm, man kan ju undra hur ens sportlov kommer att ty sig?!







Idag har jag fått hem stolen , som jag ropade in på helgens nätauktion. Det kändes lite som att köpa grisen i säcken, när man inte sett den i verkligheten. Men den var mycket bättre än på bild. Den var härligt sliten och jag älskar saker som är färdiga att användas direkt efter inköp. När jag tittade under den, var där ett nummer, troligtvis härrör stolen från militären, inte vet jag? Nu ska sonens skrivbord "bara" målas och sedan är möblemanget komplett. Allt för en liten peng!

Jag önskar er alla en riktigt härlig helg!

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar