8 januari 2015

Letar inspiration inför vårens inköp


Den ena efter den andra katalogen från mina leverantörer dimper ner i brevlådan.
Underbar känsla att få kika in på alla nyheter.
Våren och sommaren är mina favoritårstider att köpa in till.
När man längtar som mest efter ljuset, krispiga blommor och hopp om en sol som så småningom ska värma kinden.
Vår längtan efter pastellernas intåg, både i våra hem och på galgarna i garderoben.

Dessa härliga bilder kommer från IB Laursen och visst blir man lite sugen?


Nästa vecka bär det iväg till Formexmässan för att kika på allt nytt, hälsa på gamla och nya bekanta!
I år blir mässan lite speciell för mig. Jag ska nämligen få sällskap. Jag brukar alltid åka själv, men denna gång blir det lite annorlunda.

Det väntas tjejhelg i Stockholm, med hotell, god mat och bästa shoppingen, åh vad jag längtar efter detta!


Nu, ska jag däremot ila iväg för att hämta killarna i skolan.
Jag hoppas de har haft en fin skolstart idag, nu när vardagen åter är här!

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar