22 januari 2015

Glas och gröna kvistar


I dag har jag fixat med massa pappersfix, brev, fakturor och annat skoj!
Kom på mig själv med att glida iväg med tankarna på annat håll, pappersgöra är inte min favoritsyssla direkt, men så skönt när det är klart!

Planerar för hur vårvintern ska göra inträde i vårt hem. Ska sanningen fram har jag fortfarande ett Luciatåg i fönstret och alla julbelysning kvar ute i trädgården. Det lyser ju så mysigt, men det börjar bli dags att stoppa undan julen 2014 för gott.

Min plan är att plocka in lite kvistar från gårdens äppelträd och sätta i olika vaser, blanda högt och lågt.
Glas i olika former, som låter ljuset sprida sig.
För det är nog det, jag längtar mest efter, ljus!

Bilden ovan kommer från House doctor och den får symbolisera dagens inspo.

Kram Maria



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar