7 juni 2012

Nyheter i butiken!


 Ljumma blå sommarvindar med salta stänk från Östersjöns glittrande vatten är det jag önskar mig mest just nu!

Tills dess omger jag mig med dessa vackra blå toner!




Butiken är nu full med nya somriga varor och jag är så glad för att de vackra trädgårdskonerna i vackraste metall äntligen har kommit.

Så vackra till stilleben såväl inne som ute.
Små minivaser som är så söta i grupp.


Men den absoluta favoriten är detta praktiska brickbord som ska få flytta in i vår nybyggda pergola.

Jag hittar dock ständigt nya användnigsområde för detta praktiska bord och det fick göra debut på sonens kalas härom veckan, då det fick bli snyggaste drickbordet med sitt stålborstade underrede och zinkbrickan som bara går att lyfta av och bära med sig.

Alla varorna finns i butiken nu!

Kram Maria



1 kommentar: