4 november 2009

Trälåda


Denna charmiga gamla träback för mjölkflaskor fick jag i födelsedagspresent av min kära joggingkompis, Martina. Vi har sprungit ut i ottan, innan alla vaknat, från april månad fram tills nu. Vi har nu bestämt att ha ett litet vinteruppehåll fram till mars. Visserligen behöver jag komma ut på dessa turer tre gånger i veckan, men det bär verkligen emot att stiga upp 05.15 och höra hur det viner utanför husknuten. Det som är bra med att springa så tidigt är att man har inget annat inbokat (än att sova), avbokningarna under vår springsäsong har därför varit få. Hur som helst är jag mycket glad och stolt över våra turer och jag är jätteglad över den fina födelsedagspresenten som en gång i tiden tillhört skånemejerier.


Väntar i dagarna på min nya vän, en Canon eos 1000d. Ska bli så kul att få använda en systemkamera igen.


Kram Maria

10 kommentarer:

  1. så SPORTY du er!!!

    digger kassen din.
    har noen trekasser jeg også. den ene har jeg satt hjul på. du kan tro den er populær blandt barna....

    klem Beate

    SvaraRadera
  2. Så fin trälåda! Så fint med dynorna i den! En sån skulle jag vilja ha med just skånemejerier eftersom jag är därifrån och nu bor 70 mil ifrån.

    Stor kram L-L

    SvaraRadera
  3. Vilken fin låda!

    Ja, jädrar...önskar att jag hade en joggingkompis=))
    Hade det för ett tag sedan, uppehållet har nu varat i tre år!;)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Jag hade aldrig orkat gå upp så tidigt för att jogga...grymt imponerad!!! (jag älskar dock att motionera, men gillar att ligga och dra mig för mycket...hm...)

    Vilken fin låda!
    Lådor är alltid bra och otroligt fin förvaring!

    Supersnyggt!

    Kram mariette

    SvaraRadera
  5. Hej Maria!
    Hittade din blogg precis... när jag googlade på kyrkbänkar :)
    Vilket vackert hem du har!! Verkligen fint... överallt!
    Hit tittar jag gärna in igen :)

    Ha d gott!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  6. vad ni är duktiga!! man behöver någon att göra en sådan grej med för att stötta varandra till att orka!!!

    o vilken fin låda!! underbar!!

    kramar elin

    SvaraRadera
  7. Hejsan!
    Så roligt att hitta hit! Vilket OTROLIGT FINT hem ni har!!

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Vad hurtiga ni är som springer så tidigt 3 gånger i veckan under sommarhalvåret, impad!!

    Åh vilken fiin låda du fick! Passar ju perfekt till dynorna:)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Underbar låda! Kul när den kommer i från trakten!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Hittade hit när jag sökte efter tapwells kran classic. Såg då att ni har en sådan i köket.
    Hur tycker ni den fungerar?
    Läst på olika forum att det varit problem med de flesta. Har ni haft problem med den?

    Trevlig helg!
    Helena

    SvaraRadera