13 november 2009

Trädgårdshöst


Äntligen fredag! Bästa dagen alla kategorier! De flesta man möter en fredag är så glada och förväntansfulla inför lite ledighet. I år är första året, på min tolv år långa lärarkarriär, som jag slutar tidigt på en fredag. Och vilken känsla det är att redan få säga, trevlig helg! vid ett tiden istället för halv fyra. Helgen känns lite längre och man hinner med lite mer. Idag passade jag och mina söner på att fylla lungorna med lite friskluft ute i vår kala trädgård. Jag blev glad över att få trixa lite med kameran och fånga lite dagsljus genom linsen.
Flaskan står ute året runt och kommer från ett nedlagt bryggeri i närheten.
Ha en supergo helg!
Kram Maria

1 kommentar:

  1. Så fin bild! Du, var det du som frågade för ett tag sedan om min inredningsutbildning? Eller tar jag fel? Jag vet att någon frågade och jag svarade inte med en gång, det känns inte bra när jag inte har svarat, men jag vet inte riktigt vem som ställde frågan. Men en liten aning om att det kan vara du som ställde frågan har jag, var det så? Hoppas, så jag kan ge ett svar = ).

    Jag har oxå jobbat som lärare länge, snart 15 år, OJ, vad tiden går fort, nu är man själv en mossig gammal lärare. Eller en klok lärare med lång erfarenhet, det lät bättre = )!

    Kram L-L

    SvaraRadera