7 november 2014

Att fixa och dona


i Lilla Villa Vitas verkstad är det full aktivitet.
Kartonger, wellpap, tejprullar och silkepapper.
Allt för att fixa de bästa paketen.

Är så glad och tacksam för att ni är så många som hittar till min lilla butik!
Och att ni är så många från min egen lilla stad, som beställer och väljer avhämtning i Lilla Villa Vita. Då har jag ju verkligen chansen att träffa er på riktigt, så roligt och uppskattat!

Ni berättar att det är så smidigt att beställa på nätet och sedan bara svänga förbi och hämta upp de fina sakerna. Utan att behöva trängas på stan och leta parkering.

Tack snälla rara kunder för allt! 

Utan er hade det liksom inte funnits någon butik.

Så tack, tack!

Önskar er alla en ljuvlig fredag!





Dagens novembererbjudande i webshopen är idag denna fina adventskalender.
Ett paket eller hälsning, varje advent!
Perfekt enligt mig, jag får liksom inte till alla de där 24 paketen i en vanlig kalender.
Här finns det plats för fyra lite bättre...

Adventskalender kostar idag 49 kr och du hittar den här


Kram Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar