16 juli 2014

Semester på Ocean Beach Club


Följ med oss en dag på stranden i Makrigialos Kreta

Med det varma kristallklara vattnet
och de härligaste vågorna
badar tom en badkruka som jag.


Bästa strandskorna

 

Snyggaste strandväskan




Det mest läskande från baren





Den mjukaste sanden





Det mest avkopplande.






Bästa poolen





Kvällsdopp när ljuset blir mjukare och solen dalar - lycka


Bästa utsikten!




När skor och ord är överflödiga



Den finaste, bästa, mest avkopplande resan någonsin och jag kan säga att hela familjen var enig.
Det är första gången jag kände att en vecka var för lite. Jag brukar känna mig rätt nöjd med en veckas sol och bad, men detta var något helt annat!


Jag packar in alla vackra minnen i min minnesask och ska förvara dem där vördnadsfullt!
Jag hoppas få återkomma, eller att jag hittar fler av dessa koncepthotell för vilket lyckokast Ving har kommit på.

Tack Ocean Beach Club för härlig tid!

Och till alla er som hörde av sig under gårdagen och hade frågor om stället, för ni var många. Kan jag bara säga åk, ni kommer att få en underbar semester!
Tack för alla rara ord om mina bilder, det värmer!

Fler bilder från Kreta och Ocean beach club hittar du här


Kram Maria

Bilder: Maria Sandberg, Lilla Villa Vita

4 kommentarer:

  1. Åh magiskt Maria... Känner igen det från annan blogg förra året och nu när man får se det på din också så blir man ju bara så sugen att testa!!! Verkar vara rena drömstället och ett otroligt lyckat koncept! Bara det där med att man på de flesta ställen ska upp tidigt och paxa solstolar det gillar jag inte...så skönt att slippa en sådan sak, som ett litet exempel... Sen ser det grymt snyggt ut också...
    Ja...underbara bilder helt enkelt!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Har kollat på det stället hos Ving, jättekul att få se lite "riktiga"bilder därifrån och höra hur nöjda ni är!

    Pernilla

    SvaraRadera
  3. Vilken himla mysig blogg du har med vackra och härliga bilder. Kram

    SvaraRadera
  4. Hej! nu har jag hittat din blogg! :) Våra killar hängde ju tillsammans och vattenkrigade i poolen och "barhängde" ihop. Det var trevligt att träffas och visst var det fantastiskt där! Ska hälsa till Kristina Anderberg också. Ha det gott och hälsa familjen!
    Eva Sara från Höllviken

    SvaraRadera