7 maj 2014

Att få blommor - lycka!


I förra veckan blev lilla jag uppvaktad med den finaste vita buketten från en nöjd kund!

Blev så glad ända in i själen, tack!

De fick pryda sin plats på soffbordet och som jag har njutit av dem!


Vas House doctor
Ljuskoppar, diamant, Lilla Villa Vita
Kuddfodral, Lilla Villa Vita
Fåtölj, Lilla Villa Vita


Jag älskar mina nya fåtöljer från Artwood, blev lite kolonialkänsla i vardagsrummet.
Vackra sommardagar, får de flytta ut i pergolan.
Gillar tanken på möbler som man kan använda på mer än ett sätt.

Fåtöljen går nu att beställa i min lilla butik


Kram Maria



2 kommentarer:

  1. Härligt!
    Man blir så glad av lite uppskattning och det är du värd duktiga du:)

    Jättefint med nya stolen!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Underbara stolar från Artwood. Skulle passa fint på vår porch. Härligt inspirerande blogg/Johanna

    SvaraRadera