20 april 2014

Underbara dagar hos Galleri Palla


Konstrunda 2014 hos Galleri Palla.

Att ni var sååå många som skulle hitta till vår utställningen kunde jag aldrig ana, jag är helt överväldigad!

Att ni snälla människor kör från Karlskrona i öster och Malmö i väster, för att besöka oss är så sagolikt roligt, att jag måste nypa mig i armen för att tro att det är sant.

Vi har verkligen lyckats sätta Gringelstad på konstkartan.



Tack snälla!




Glada konstbesökare!


Linda Roxhag - ROLI silverdesign


Linda Palla - konstnär


På loftet huserar Lilla Villa Vita tillsammans med Eva Tenje, Kajsa Rolfsson och Charlotta Bengtsson


En glad Maria...



I morgon har vi öppet vår allra sista dag!
Varmt välkomna mellan kl 10-16.


Ett särskilt stort tack, till alla er, mina kära läsare av denna blogg. Att ni kommer och berättar att ni gillar vad ni läser, betyder så oerhört mycket. Jag tror knappt att det är sant, vilken oerhörd glädje ni delar med er utav, TACK!

Alla bilder är lånade från Galleri Pallas blogg
Fotograf: Jesper Nicklasson



Trevlig kväll!

Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Vad roligt Maria!!!!! Jag förstår din glädje!
    Det ger sån energi med sån respons när man lagt ner engagemang, tid och förhoppningar!

    Allt ser otroligt vackert och såååå inbjudande ut!

    Fina bilder på dig också!

    Lycka till imorgon med!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  2. Hej Maria
    Vad roligt att ses i söndags och att träffas IRL! Doftljuset doftar underbart och den randiga fina säcken har hittat sin plats i badrummet.
    Kram Ann-Sofie

    SvaraRadera