2 december 2013

Ny vecka!


Hoppas er adventshelg har varit fin!

Jag är mycket nöjd med min, även om den gick alldeles för fort...

Lussekatterna är bakade, ljusen har tänts och hela familjen besökte kyrkan på söndagsmorgonen, för att insupa lite härlig adventsstämning.

Nu ska jag skynda ut på mitt lilla lager och packa mängder med paket som ska ut till hela riket.
Det märks att önskelistornas tid har börjat, så roligt att varor från min lilla butik kommer att ligga under granarna i jul.

Tusen tack för det!

Kram Maria

Lyktor Tine K, Lilla Villa Vita, notpapper till hyacinten, Lilla Villa Vita

1 kommentar:

  1. che meraviglia, è iniziata una nuova settimana di dicembre e piano piano si avvicina il dolce Natale!
    che bella tua la casa,un sogno!
    un abbraccio
    Annalisa
    se vuoi vienimi a visitare:
    http://shabbyloggettoripensato.blogspot.it/

    SvaraRadera