5 november 2013

Förbereder stylingjobb



I dag har jag varit ute på stadens gator och torg och fixat i hop lite trevliga inredningsdetaljer inför ett stort stylingjobb.

Dessa underbara handdukar från Missoni föll jag pladask för.
Gillar de glada och lite mjuka färgerna, som passar extra bra så här i hösttider.
Mjuka och goa och jag önskar att de skulle få flytta in hos mig istället...



Färger och ränder som får mig på gott humör!


Lite vackra flaskor lyser upp vilket badrum som helst.
Tvålen från Lilla bruket doftar ljuvligt och påminner en tillbaka när trädgården stod i blom och man kunde gå ut och knipsa av en ros.



Tvålflaskor i lite maskulin stil.

Kanske en bra fars dags present till söndag?

Handdukar och tvålar kommer från Eva och Gunnel på Home & Clothing här i stan.
De har även en webshop som ni hittar här.


Nej, nu måste jag fortsätta med att packa ihop blommor och annat smått och gott inför morgondagens stylingjobb.

Kram Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar