13 mars 2012

Lägenhet i Stockholm sökes!



Jag tänkte att det var dags att vidga mina vyer...

Nej, nu är jag inte ärlig mot er!

För några år sedan hade det kanske varit väldigt lockande att ge sig ut och vidga sina vyer, lite mer än bara hemstadens trygga kvarter. Men jag var väldigt hemkär av mig och ska sanningen fram, saknades det nog lite mod med...


Men någon som är modig och framförallt väldigt driven av sig, är min tidigare elev Philippa.
Istället för att söka till ortens gymnasium, som de flesta andra, följde hon sina drömmar och kom in på en helt fantastisk utbildning på Viktor Rydbergs Gymnasium.

Philippa söker nu tillsammans med sina mamma, My, en lägenhet att hyra i Stockholm under ett eller två år.

Jag vill gärna hjälpa Philippa att förverkliga sina drömmar och tycker hon är en modig men framförallt  målmedveten ung dam.

Så nu får min blogg fungera som en anslagstavla.

Har du en lägenhet att hyra ut till My och Philippa, eller kanske bara har ett litet tips, får du gärna maila mig, så skickar jag det vidare.

info@lillavillavita.se

Nu ska jag ta tag i min arbetsdag, många paket ska idag iväg till sina nya adresser.


Kram Maria

Bilden ovan kommer från Pinterest

3 kommentarer:

  1. Lycka till med sökandet, hoppas ni finner på något! Undrar lite över vad du använder för kamera? Superfina bilder tar du =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad roligt att du gillar mina bilder!

      Jag har en canon eos 1000d, men har precis bytt från standardobjektivet, till ett som är ljusstarkare och jag är så nöjd.

      Radera
    2. =) aha, tack för ditt svar! Så nyfiken av mig! Kram!

      Radera