15 februari 2012

Lite nytt!





I dag kom det leveranser, puh!
Hela tre leverantörer på samma förmiddag, så nu är jag trött!
Burit paket så det står härliga till, men jag ska inte klaga, det är så kul att få se det man har beställt på plats.

Jag har hunnit med att fotografera några små godningar.
Har fått hem helt underbara zinkburkar med läckert snäpplås.
Jag har spanat efter denna stilen länge och blev så glad när de dök upp.

Det kändes även som om det var dags att fräscha upp köket med lite nya handdukar i svartvita nyanser.
Nu finns allt detta på plats i webbutiken.

Vill även berätta att nästa vecka avgår inga leveranser från Lilla Villa Vita.
Det går bra att beställa som vanligt, men paketen kommer först att skickas härifrån på måndag vecka 9.
Mina pojkar har sportlov nästa vecka och jag ska passa på och umgås med dem.

Tack för alla gulliga alla hjärtans dag hälsningar, ni är för underbara!

Kram Maria

10 kommentarer:

  1. Dear Mary, wonderful blog! Love your postings, especially the zinc tins. Have a lovely day. Sharon

    SvaraRadera
  2. Så vackert hem du har! Och så fina saker som kommit in i butiken. Ha en fin dag, kram jessica :)

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint du har i din butik! Jag får så mycket inspiration varje gång jag kikar in till dig!:)
    Ha en mysig kväll!
    Kram Sofi

    SvaraRadera
  4. Mm, så fina saker du fått in!
    Kan tänka mig att du har kånkat idag, bra gjort!

    kramkram

    SvaraRadera
  5. Superfint:)
    Måste var kul att packa upp alla vackra saker, rena rama julafton..,)

    Det gör du rätt i, man ska passa på att umgås med de små <3

    Ha de gott
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  6. Hejsan! Har skickat nytt mail igen....=))
    Kram

    SvaraRadera
  7. Både burkarna och handdukarna är superfina! Helt rätt att ta sportlov! //kram maria

    SvaraRadera
  8. Vilken mysig blogg du har och din butik!!!
    Va glad jag är att jag upptäckt din blogg/butik.
    Mvh Camilla...

    SvaraRadera
  9. Rena rama julafton hos dig med alla paket :) Vad härligt det måste vara att packa upp allt vackert. Hur klarar man av att sälja allt fint sen ...

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera