13 januari 2012

Åh, du ljuva fredag!

Bild: Bloomingville


Äntligen är veckans bästa dag här, underbara ljuvliga fredag!
När klockan ringde i morse var bara tanken: i morgon, i morgon blir det sovmorgon....
Jag skulle nog behöva vakna till en sådan där "wake up light", då mörkret inte är min bästa vän dessa tidiga morgnar. Eller en hel vägg med fina klockor som på bilden här ovan, kanske det blir lättare att stiga upp då??

På fredagar slutar barnen tidigt från skolan/förskolan och ibland tar vi en tur förbi det lilla kvartersfiket "Boulevard" och njuter av lite fika. Pratar om hur veckan har varit, vad har varit bäst och sämst. Det är en mysig stund tillsammans.

Denna eftermiddag väntar jag hem kära maken igen, som har varit bortrest hela veckan lång, ska bli härligt att få familjen "komplett" igen. Sedan väntar hela goa helgen utan något speciellt inplanerat, vilket kan vara rätt så skönt ibland!

Nu ska jag gå ut i min lilla butik och skicka iväg ett helt gäng med varor, som ska få komma till sina nya hem!


Ha en underbar fredag alla fina!

Kram Maria

5 kommentarer:

  1. Längtar lite extra till Formex nästa vecka nu när jag tittar på dig bild idag... Ska bli så kul!

    Fin fredag!

    SvaraRadera
  2. Låter mysigt!!

    Härlig bild! Superläckra klockor!! Vill ha!! :)

    Ha en mysig helg med familjen!
    Kramis Tina

    SvaraRadera
  3. Men du visst är det mysigt när det är helg och mörkt när man vaknar.
    Härlig bild med härliga klockor.
    Sov gott i morgon.
    AC

    SvaraRadera