18 november 2011

Varde ljus!


Så var då härliga fredag här igen, ibland känns det som om det bara var måndag och fredag och övriga dagar susar förbi.
Denna vecka var verkligen så! Idag är himlen ett enda stort grått dis och det verkar knappt bli riktigt ljust idag.
Så nu sitter jag här med lite tända ljus och en kopp värmande kaffe.
Jag har fått leverans från Danmark, så nu ska jag kunna komplettera mitt lager med de eftertraktade trähornen, som ni är så många som har längtat efter. Jag ska försöka lägga ut dem i webbutiken nu bums!


Bilden här ovan kommer från Madam Stoltz, en leverantör som enligt mig går från "klarhet till klarhet", på riktigt "Idolspråk". Adventssiffrorna finns i min lilla butik och nu ska jag dyka ner i lådorna för att se vad mer för läckra saker som har anlänt. Hmmm, med ens känns himlen lite ljusare...
Min lilla julafton som butiksägare har börjat... Packa upp, klämma och känna!

I eftermiddag blir det en liten tur till Lund, med kära svägerskan. Jag ser fram emot mysiga butiker och trevlig fika. Ett besök på Granit är ju bara ett måste!

Jag önskar er alla en underbar fredag!

Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Härlig bild, enkelt och snyggt. Ett arrangemang som passar i hem av många olika stilar!
    håll hårt i plånboken på Granit, de har så mycket snygga och smarta prylar. Kolla in ljusstakarna av aluminiumrör!
    Ha en fin helg!
    Kram susanne

    SvaraRadera
  2. Hej

    visst är det så. veckorna bara rusar förbi med storm fart.
    Kör försiktigt det kan vara halt.
    Ha en fin helg !

    Kram

    SvaraRadera