4 januari 2011

K som i kompis

 

Vi har fått en ny kär vän i vår familj!
Vi har tagit hand om en liten vovve, som behövde ett nytt hem, då hans tidigare matte inte hade den möjligheten längre. Allt sedan vår lille Milton lämnade oss har tomheten varit slående. Men nu har alltså denna nya individ fått komma hem till oss som en kär familjemedlem. Hans namn är Kofi och är döpt efter en stor man! Hundarna må vara någorlunda lika till utseendet, men så olika på insidan och det är riktigt roligt! Kofi har nu varit hemma hos oss en vecka och vi börjar lära känna varandra allt mer!




I höstas köpte jag denna industribokstav hos My vintage garage. Nu får detta "K" stå för Kofi Kär Kompis!



Kram Maria

10 kommentarer:

  1. Ett hem utan hund är bara ett hus..;)
    Kan du inte visa en bild på Kofi? =)

    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Hej Vad roligt med en ny liten familjemedlem o vad fint han fått vid matplatsen med sitt namn ha en fin dag Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vad roligt! Vilken fin matplats ni har ordnat till honom. Jag älskar ditt hem, så personligt och fint!

    Ha det fint!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej Maria!

    God fortsättning!

    Vad fint du ordnat det!!!

    Verkligen stiligt att ha en sådan liten bricka under matskålarna! Kanske vore nåt för våra katter!

    Här i vårt hus önskar de sig sååå en hund... men jag tvekar...tänker på jobbet...

    Härliga bilder från ert kök och fina från matrummet! Tyckte det var så snyggt med trycken i betongen framför kakelugnen...verkligeh kanonfint!

    Må så gott!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  5. Djur gör mycket för trivseln i ett hem! Jättefint inlägg, ska bli spännande att se Kofi i ett senare inlägg.
    Eija

    SvaraRadera
  6. Vad glad jag blev när jag hittade hit till dig via en annan blogg! Ditt hem är verkligen superfint!! Hit kommer jag återkomma ofta, verkligen en favorit! Hoppas det är ok att jag länkat till dig, kram jessica.

    SvaraRadera
  7. Så mysigt med en ny liten familjemedlem och vad gulligt att han fått en liten namntavla över matplatsen. Ursött! :)

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Måste bara lägga till din blogg till min blogglista, så mysig.
    Hoppas det är ok
    AC

    SvaraRadera
  9. Hej ..vilken härlig blogg du har ..gillar din stil ..kikar runt på lite bloggar ikväll ..det finns ju massor av fina bloggar..tittar nog in igen ..kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera