3 april 2010

Glad påsk!



Vill önska er alla en riktigt skön påsk! Vi har idag varit på konstrunda på Österlen, utan att titta på ett enda konstverk. Åtminstone konst i gemene mans ögon. För mig kan konst vara vackra gamla möbler, fönster och dörrar. Nog fann jag ett konstverk alltid. En gammal charmig ytterdörr med vackert glas. Den passar som handen i handsken till vårt blivande lusthus, vi saknar nämligen en förrådsdörr och denna hade varit en riktig pärla. Maken är lite skeptisk, jag lyckas alltid finna de där sakerna som kräver extra jobb... Nu återstår lite övertalning!
Kram Maria

8 kommentarer:

  1. Hej Maria!
    Woao vilket fint lusthus! Hoppas att ni får igenom det!

    Ha en riktigt fin påskhelg!
    Kram Nadja

    SvaraRadera
  2. Hey.Glad Pask onska Karolina:)

    SvaraRadera
  3. låter som en härlig runda. Tavlor kan man ju vara utan ;)

    Förstår hur du har det med dörren. Här är vi igång med att planera hönshus. inte helt lätt...

    SvaraRadera
  4. Hej Maria!

    Det låter som ni hade en härlig och givande dag på österlen! Spännande med dörren! :) Den får kanske stå där och sjunka in först ett tag. ;)
    Ha en fortsatt trevlig påskhelg!
    Sköt om dig!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Hi,hi...åh vad jag känner igen mig i det du skriver, det är konst för mig med! Österlen är såååå underbart!

    Ha en bra fortsättning på påsken!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Kom in här från en annan bloggare, såå fint hus du har. Jag ska genast in på din webbutik och kolla. Lägger till dig i min blogglista så jag kan ha "koll på dig"
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Hoppas du har haft en bra påskhelg!
    Tror säkert att den där dörren som du vill ha skulle passa bra...du har ju öga för detaljer ;)
    Ha en fin vecka!
    Kramar/Carina

    SvaraRadera
  8. Hej Maria,
    konstrundan i Skåne är verkligen en händelse jag saknar här uppe Stockholmsförorten...
    Lycka till med dörren, lusthuset ser härligt ut, och en fin dörr blir ju pricken över i:-)

    Ha en skön vecka, denna vecka har vi påsklov!:-)

    SvaraRadera