11 mars 2010

Korgälskare!



Jag älskar korgar och kan inte få nog av dem. Tvättkorgar, rottingkistor, korgstolar...
Jag vet inte vad det är som gör att jag faller för detta material. Hårt men ändå lite mjukt på något sätt.
Har idag jobbat sedan tidig morgon för att få butiken klar och jag håller tummarna för att min programmerare fixar det sista finliret!
Är Ni sugna på fler bilder från Lilla Villa Vita, så har idag Jannice på Simplicity och Anna på Anna inreder skrivit om vår lilla träff förra veckan.
Ha det så gott!
Kram Maria

5 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder... korgar kan man verkligen inte få nog av de är bra till det mesta!
    Marielle

    SvaraRadera
  2. Hej! Fann din fina blogg via Anna! Jättefin och vilket härligt hus du har. Lycka till med din butik! Katarina

    SvaraRadera
  3. Hej! Jättesnygga korgar,.....säljer du dom i din butik åxå? Jag har åxå snöat in mig på korg, man kan inte få för många.

    Vill önska dig lycka till med din fina butik. Hoppas du får en skön helg.

    Kram Cin

    SvaraRadera
  4. Du är inte ensam om denna passion... När vi går på marknad så fastnar jag alltid vid korgförsäljarna. Slår aldrig fel! Ska bli spännande att se hur din butik kommer att bli.
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  5. Här är en till som älskar korgar! Vi är tydligen några stycken...
    Själv flätar jag en del i pil och är fullkomligt tokig i materialet. Det har till och med blivit någon korg vid en längre kurs. Dessa vårdas ömt kan jag lova.

    Stort lycka till med butiken :)

    SvaraRadera