2 december 2009

Hall


Jag önskar att dygnet hade fler timmar, åtminstone timmar då man var hemma i dagsljus. Jag bjuder idag på en bild ifrån då jag stylade till Ikeas "Gilla julen" projekt. Det roliga var att skapa ett vackert rum och plocka undan allt det där som "måste" finnas i en hall. Tjocka jackor, overaller, regnställ, skor, stövlar och hundkorg. Saker som måste finnas för att vardagen och livet ska fungera, men absolut inget man vill fånga på bild.
I min loppisfyndade korg ligger underbara "tossor" i olika grå nyanser. Blev uppvaktad med dem på min födelsedag av min kära syster. De ligger där så vackert och väntar på att kommande gäster inte skall frysa om fötterna, på våra ibland så dragiga golv.
Jag längtar efter dagsljus, så att jag kan fotogfera mera med min nya kamera
Kram på Er alla!
Maria

5 kommentarer:

  1. Jag önskar också dygnet hade fler timmar. Det är natt när man åker och natt när man kommer hem från jobbet;)Fin bild precis som din blogg.

    Mvh CN

    SvaraRadera
  2. ja visst är det så...

    jag har också en korg fast med raggsockor innan för dörren..skönt när man är lite frusen om fötterna..:)

    varma kramar elin

    SvaraRadera
  3. Ser jättefint ut, älskar flätade korgar! Ha en bra dag Mvh Ida

    SvaraRadera
  4. Vilket vackert olivträd!

    Håller med om att det är svårt att fotografera nu. Blixt är heller inget alternativ, i alla fall inte den inbyggda. Vill fota vår källare som nu är inredd, men det är bara att glömma. Ha det gott!

    SvaraRadera